Körkort

Gjorde min uppkörning idag och det gick ju faktiskt jätte bra!
Jag har kört en taktik senaste veckan som gått ut på att jag förträngt uppkörningen helt o hållet, jag har inte pratat om den och försökt att inte tänka på den i huvudtaget. Jag tror taktiken har funkat för underligt nog så va ja inte ett dugg nervös då jag körde upp idag! Lite nervig va ja sekunderna innan karln ja skulle köra med kom.. men de gick över så fort han satte sig i bilen.
Körde enkla vägar i cirka 20 minuter och i spöregn och det gick alldeles utmärkt :)

Så idag har ja varit till kära Emilie o hälsat på, handlat på Ica Maxi, ut till Timrå o hälsa på Lars o pappa och sen drog ja o pappsen in till stan o käka pizza på Jops. :)

Skulle behöva städa lite nu men har ingen lust för fem öre.. kanske skjuter upp de till imorgon..?

Jobbar inte mycket denna vecka:

Tisdag: 16-21
Onsdag: Ledig
Torsdag: Ledig
Fredag: Ledig
Lördag: 7-17
Söndag: 7-21

Ha de bra! :)


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

GRATTIS!!! Vad kul. :)

2011-06-13 @ 20:02:08
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0