IndoorWalking

Första gången man provade på IndoorWalking idag och jag måste säga att jag va glatt överraskad. Trodd einte alls de skulle va nåt för mig men jag hade fel! :) Det är sjukt jobbigt, sjukt tungt men efter den där halvtimmen som vi körde idag så kändes det verkligen att man tagit i. Detta blir det fler gånger :)
Efter första passet körde vi BasicCore och det är ju pinsamt va svag man är. Jag kände att jag är framförallt svag i armarna och då tränade vi just inte så mycket armar utan fokus låg ju på mage och rygg. Magen är också hemsk.. jag funderade ett tag om jag hade nå muskler där i huvudtaget..
Dessa två pass var verkligen perfekt en lördag morgon. Ska försöka gå på dom flera gånger då man är ledig särskilt eftersom det är en så underbar start på dagen.

Nu kommer snart Johanna hit så vi kan åka ut till golfbanan o hälsa på. Jag älskar att vara där ute! Det är så himla fint och så somrigt.. känslan är fantastisk. :)




Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0