Hallå!

Har inte haft ork att skriva något dom senaste dagarna.. men det har hur som helst varit riktigt bra dagar :)

I onsdags åkte jag upp till bispgården där ja umgicks med mamma o mormor. På torsdagen gick jag och mormor en guidad tur på thailändska paviljongen och det var ju riktigt roligt för det har jag aldrig gjort trots att jag bott där uppe många år :) Dom hade dessutom gjort om och byggt lite nytt inne på paviljongområdet sen sist ja va in o titta me brorsan. Efter turen på paviljongen så satt ja o mormor o sola stor del av efetrmiddagen; Mycket skönt!
Igår jobbade jag 7-17 och det var en ren plåga i denna värme. När det är såhär varmt vill man ligga o sola o kanske bada, inte va på jobbet o svettas ihjäl!

Idag när ja klev upp så va de hela 22 grader i skuggan o då va klockan vid 9.. så nu ska jag bara ta o äta lite frukost sen går jag ner i parken här bortanför o lägger mig o läser.
Jag älskar verkligen den här värmen! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0