Skoj!

Gårdagen var riktigt skoj och det va bara att dansa, dansa och dansa! :D Härligt med en kväll med tjejerna på ett sånt här event. Gjorde mig faktiskt ingenting att vara nykter för när det är sån där musik så är det bara att dansa järnet oavsett om du är full eller inte.

Idag har jag varit ute hos Jessica med henne och solat på hennes altan. Jag som aldrig tar mig utanför dörren har knappt märkt att det är sommar så det var underbart med en dag i solen. Välbehövligt. :)

Nu ska jag äta lite och sen bara lägga mig o dö i soffan med en bok tror jag.
Ha en fin kväll!

Blev inte många bilder tagna och jag vet inte om alla blev så bra. Dessutom vet jag inte hur dm andra känner för att ja skulle lägga upp nån. Så ni får se varsin bild på mig o Jessica bara :)
(Bilderna är klickbara)
  


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Åh vad det strålade om er :)

2011-08-01 @ 01:36:40
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0