Inte mycket.

Jag har verkligen inte mycket att skriva om just nu och funderar starkt på att lägga ner det här med att blogga.. men ja.. jag vet ju att ja kommer ångra mig också om jag tar bort den.

Det händer en del den här veckan.. känns som de är ständigt fullt upp och just därför tog jag mig en välbehövd sovmorgon idag! :) Utöver att jobba så ska jag med Jessica på stan, leta kläder till Air Festival som vi ska besöka på lördag.. sen ska det städas här hemma, åka med skräp och det ska handlas. Det komme rju hinnas med ganska lätt och jag tänkte försöka pricka av en del av sakerna just idag innan jag börjar jobba. :)

Veckans schema kommer här:
Idag (tisdag): 16-21
Onsdag: 7-15
Torsdag: 7-17
Fredag: 7-15
Lördag och Söndag är jag äntligen LEDIG :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0