Gomorron!

Har inte slagit igång datorn på flera flera dagar nu.. Har haft massa annat för mig istället som jobba, middagar och sånt där! :)
Idag är jag äntligen ledig och idag ska jag:

* Åka på Helex nu och träna.
* Städa.
* förhoppningsvis tvätta om tvättstugan är ledig.

Har varit sjukt trött i helgen då jag inte fått tagit det lugnt. I lördags efter då jag slutade 21 va de stressigt.. jag åkte hem o dyscha snabbt för att sen bege mig till Jackes föräldrar där dom hade haft middag. Blev kvar där till strax efter 22 och ja va hysteriskt övertrött och stressad..
Somnade 02:30 lördag natt och klev upp 05:30 igår morse. Konstigt nog va ja ändå ganska pigg på jobbet igår. Slutade 17 igår och  åkte raka spåret till jackes föräldrar för att lämna igen bilen jag lånat av dom över helgen. Sen for ja o Jacke o handla, laga mat och kl 19:00 låg jag i soffan o sov.
Vid 21 flyttade jag mig till sängen.. och vid 1 inatt väckte Jacke mig o sa åt mig att klä av mig o krypa ner under täcket. Vaknade nu klockan 9 efter 14 timmars sömn och hade kunnat sova ett tag till :)

Nej nu ska jag rycka upp Jacke så vi kan dra o träna.
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-11 @ 10:59:21
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0