Well done

Igår va ja me pappa o Britta till Railway där vi körde PubQuiz. Det va riktigt kul och vi vann :) Sen åkte vi hem och spelade lite kort. När pappa gick o la sig bestämde jag o Britta oss för att dra ner på Memento! Så de blev en riktig helkväll. Många undrar säkert varför ja är ute så ofta nu i jämförelse med annars men det är ju bara för att det är så kul! Jag tycker det är skit kul o gå ut, se folk, lyssna på musik och dansa men när Jacke är hemma så vill man ju gärna sitta hemma med han och man får ju dåligt om man går ut utan han. Konstigt at det är så egentligen..
Apropå Jacke så saknar jag han sjukt mycket.. det har varit väldigt påtagligt dom senaste dagarna, har känt mig lite deppig utan han men det är ju bara att försöka bita ihop de! Nu är de ju bara 2 veckor kvar tills han kommer hem :)

Idag har jag sovit lääänge, ända till 12 och det är ju inte likt mig! Men har fått en hel del gjort ändå. Har gjort klar skolan, det är bara en uppgift kvar att göra nu :) Sen har jag varit på stan och handlat! Fick med mig 8 bordstabletter, 2 ljus, en servetthållare, servetter och 2 krukor hem. Sen va ja o handla mat o sådär också. Men det bästa var ju att jag köpte 20 st tulpaner och dom är ju så fina! :) Dom gör mig lycklig! :)

Nu ska jag ta o diska o greja lite. Imorgon blire städning och träning innan jag börjar jobba klockan 16.

Ha en bra kväll!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0