Vilken helg!

Vilken mördarhelg det varit, har inte fått nåt vettigt gjort i huvudtaget! I fredas åt jag middag hos pappa o Britta, sen spelade vi kort till 2 på natten. Igår va jag, Johanna, pappa, Britta, Mattias och Tina på Stekhuset och åt. Sen blev de Oscar för mig o Johanna och där va vi till stängning. Riktigt kul o dansa och ta en helkväll - de va sjukt längesen. Efteråt blev vi tillfrågade om att hänga med på efterfest och eftersom efterfesten va bara en bitifrån mig så hängde vi på. Klockan 7 imorse kom vi hem hit och slocknade på stört.

Idag är man inte så jätte pigg, har inte sovit många timmar alls men det är bara att hålla sig vaken så man inte vänder på dygnet.
Ikväll kommer brorsan hit och kollar på film. Blir fint med lite sällskap, dessutom umgås vi alldeles för lite tycker jag! Detsamma gäller syrran, jag va så glad igår som fick ha henne för mig själv en hel kväll och natt :)

Nu ska jag göra i ordning lite matlådor inför kommande veckan.

Ha en bra söndag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0