Varför så trött?

Är det nåt särskilt med den här årstiden? Det börjar ju ändå bli ljusare.. men jag är sååå trött! Idag när ja kom hem strax efter 15 så satte jag mig vid datorn och somnade, likadant va de igår. Bara tvär-slocknar utan förvarning. Idag gick ja o la mig o sov riktigt djupt en timme.. är fortfarande lika slut!
Har ändå fått lite gjort här hemma eftersom Linda, Anna och Jeanette kommer hit o fikar, eller ja jag har ju inge fika o bjuda på men dricka kaffe lär dom ska göra iaf :) Så när det blev bestämt att dom skulle komma hit så gjorde jag ett litet ryck, bar undan lite verktyg o grejer som skulle ner i källaren. Jag har dammsugit, plockat o sådär. Skönt att få et ryck, att känna att man måste för då blire gjort och fort går det dessutom! :)

Nu kommer dom snart!

Ciao!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0