Trött trött trött!

Idag jobbade jag 7-13 och jag kände efter jobbet att jag bara längtade hem till soffan. Men idag bytte dom dörrar till säkerhetsdörrar i våran trapp så när jag kom hem så hade jag ingen dörr och de va skitigt o jäkligt här så jag vände och gick ut igen. Gick bort till Britta o kollade på tv med henne. Sen tog vi en promenad ner på stan o hämtade hennes bil innan for o handlade till middan.

Efter middagen bestämde ja o pappsen att vi skulle ut o övningsköra eftersom vi bara övningskört en enda gång tidigare.
Vi började köra i Timrå industriområde, körde runt där ett tag innan jag fick köra till Sörberge och därifrån via Tallnäs till Timrå Centrum.
Sedan fick jag helt enkelt fortsätta köra hela vägen hem längs gamla E4an och det gick ju alldeles utmärkt. Va lite läskigt att köra på Bergsgatan i stan där det va spårigt o jävligt, mycket trafik - helt oplogat - men det gick ju de å! :) Det sista jag skulle göra va att parkera på Brittas parkering och då blev jag nervös på riktigt.. parkera mellan två bilar på en inte alltför stor parkering, men även det gick ju bra och jag va nöjdmed mig själv. Vet inte vad jag varit så rädd för, de va riktigt kul o köra bil idag! :)
Vi kör imorgon eller på onsdag igen - nu ska köras så mycket som möjligt kan ja lova! :)

Nu ska jag ringa mamsen en sväng sen är de dags att gå o lägga sig.
Gonatt!

Veckans schema:
Tisdag: 8-17
Onsdag: Ledig men har introduktion på skolan kl 10.
Torsdag: 7-16
Fredag: 7-17
Lördag: 7-21
Söndag: 7-17


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Säkerhetsdörrar

Jag hoppas att lägenheten inte var obevakad när de installerade säkerhetsdörren. Förtar ju lite av effekten om man lämnar lägenheten vidöppen innan dörren är på plats.

2011-01-12 @ 11:29:15
URL: http://www.saekerhetsdorrar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0