Mycket skönt

Hade en mycket skön dag igår måste jag säga. Tog en promenad till jobbet vid 12 för att möta upp JEssica. Vi åkte till Birsta, kikade i lite butiker, åt mat och bara umgicks. Sen åkte vi hem till mig o drack kaffe innan de va dags för henne att återvända till jobbet.
Sen resten av eftermiddagen och kvällen låg jag på soffan, kollade på nån film och bara myste. Det var faktiskt väldigt skönt med en lugn kväll. Gick o la mig redan vid 22 tiden nån gång o somnade sött.

Idag startade jag dagen med en promenad bort på Ica, hade ju inge kaffe hemma. :) Känns som vår i luften idag och nu sitter jag i köket med köksfönstret öppet och bara njuter av den friska luften.

Idag ska jag ha tvättstugan kl 14-21 och under dagen ska jag också städa lite tänkte jag. Börjar bli dammigt här! Nu ska jag se till att plugga som bara sjutton för imorgon har jag ett prov.. och om jag kämpar lite idag så kanske jag till och med kan göra 2 prov imorgon :)

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0