Long time

Hej hej!

Nu vare längesen jag skrev något, har liksom inte haft ork och tid. Har spenderat väldigt lite tid vid datorn.

Hur som helst så har vi haft det bra på både jul och nyår. Jag jobbade ju hela julhelgen och de va ju precis vad jag ville :)

Nyår spenderades hos pappa och Britta där det blev en lång natt, va väl hemma vid 5:30 snåret nån gång.  Vi åt riktigt god mat, spelade kort, lyssnade på musik och surrade massvis. Dessutom skrattade jag o pappa nästan oavbrutet åt något som va fantastiskt roligt då men inte alls nu. :P

Vad har hänt mer?
Vi har renoverat vardagsrummet, köpt mediamöbel och ny soffa. (Bild kommer inom kort)
Sen vet jag inte om det har hänt så mycket mer. Vi har haft nåt att göra mest hela tiden, jag har jobbat mycket och Jacke har haft saker att stå i varje dag.

Nu har han i alla fall åkt tillbaka till Afghanistan och ska vara där cirka 5 veckor för att jobba som elektriker. Det känns faktiskt inte så jobbigt om jag ska vara ärlig. Men det kommer väl nå bakslag. :)

I helgen är jag ledig och jag, Johanna, pappa, Britta och Mattias ska på Stekhuset och äta middag. Vi köpte ju inga julklappar till varandra så det blir en middag istället – mycket nice! :D

Nu ska jag plocka o greja lite innan jag går och lägger mig. Jobb imorrn: 7-17.

Gonatt!




Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0