Känns som att det ljusnar

Känner mig inte riktigt positiv, inte riktigt glad.. känner mig rätt depp fortfarande men det är ju bara att skärpa till sig! Ingen huvudvärk igår kväll eller idag, jippi! :D
Dessutom känner jag mig sjukt peppad för att träna den här veckan så det måste jag satsa på.. nu tränade jag ju ingenting förra veckan och det gör mig less på mig själv!
Många har trott att jag kanske är med barn och att det är därför jag mått som jag gjort men då kan jag meddela att så är det inte. Jag har haft min mens precis som vanligt och jag tror verkligen inte att det är så. Det är klart att jag inte är 100% säker men ändå..
Min egna teori är att smärtan i vänstra nedre delen av magen beror på någon sträckning eller så. Huvudvärken beror på att jag har en förkylning som inte bryter ut, är bara snorig och nyser.. Tröttheten beror på att jag börjat 7:00 varje morgon förra veckan, det är vinter, kallt och den där förkylningen jag precis nämnde.

Tror iaf bestämt att jag ska vara lite aktiv idag. Byta sängkläder, städa lite, gå på Bodypump passet kl 11:30 och sen ha tvättstugan 14-21. Skulle vilja sola men samtidigt har jag blivit lite emot solarium.. så jag får se hur det blir med det. :)

Önskar alla er en bra dag iaf!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0