Jobb+träning

Kommande vecka jobbar jag 6-dagars vecka och nu tänkte jag att jag ska dela med mig av mitt schema :)

Måndag: 7-16. Zumba 16:30-17:15. (har en reservplats)
Tisdag: 7-16
Onsdag:
Ledig. Kanske ska höra med Britta om hon är sugen på Birsta eller nåt.. Sen ska jag träna IndoorWalking 16:45-17:15 och såklart gå på pubquizet på Railway Saloon kl 19:00! :)
Torsdag: 7-17
Fredag: 7-16
Lördag: 7-17
Söndag: 7-21.
Ledig 12:00-16:00. Försöker få in ett träningspass på gymmet där.

Med tanke på detta schema så blir det svårt att planera in träningen om jag inte ska gå på gymmet bara men jag har ju bokat några pass iaf! :) Jag är så glad att jag får jobba. Nu är det bara att lägga in en bra kost på det här också så man håller sig pigg och orkar med både jobb och träning. :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0