Det är ju nå galet

Börjar mer och mer tro att det är nå galet med mig, men jag vet inte alls vad det är.. Kan ju iofs bara vara vintern som tar all energi o jäklas med en.
Har varit hemma nu på mina lediga timmar och sovit, jaghar sovit så djupt och så skönt så det är inte klokt. Och jag längtar tills ja slutar ikväll så jag få gå o lägga mig! Jag är trött, har återkommande smärta i vänstra nedre delen av magen och sprängande huvudvärk. nu har jag druckit en treo igen så huvudvärken har släppt lite - mycket skönt :) Känner mig inge piggelin o inge positiv.. känner mig inte sjuk heller utan bara i nåt mellanstadie. Hoppas det går över snarast! Imorgon är ja leidg och då ska jag se till att må bättre!

Tack för att jag får skriva av mig lite klagande..
Ha en fin söndags eftermiddag och kväll i solen! :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Maria Nordmark Lundin

Du kanske har samma "åkomma" som mig :P Var juh lika för mig från början....å en ganska lång stund oxå för den delens Har fortfarande inte släppt:)

2011-02-27 @ 15:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0