Blogga?

Egentligen fattar jag inte varför jag har en blogg.. för det är sällan jag har nå intressant att skriva nu för tiden.. Det blir ju mest: "Idag har jag jobbat, sen hem o laga middag.. måste städa, tvätta.. bla bla bla". Känns lite löjligt.. Men samtidigt vet jag inte om jag skulle vilja va utan den heller. För ibland får man sån fruktansvärd lust att skriva på bloggen. Det har ju blivit en vana på något vis. :)

Kul va iaf att syrran börjat blogga igen, för även om jag aldrig har nåt vettigt att skriva så älskar jag att läsa andras bloggar ;P
Syrrans blogg hittar ni HÄR.

Helgen då? Jag ska inte göra många knop alls.. har tvättstugan 7-14 imorgon, ska se till att städa för dammtussarna flyger runt mina fötter! (men kom igen.. där kom de där med att tvätta o städa igen!)
Kanske tar en sväng på stan efter tvättstugan.. finns ju säkert alltid nåt att glo på :) Imorgon kväll blire väl till att kolla på melodifestivalen.. JA, ni läste rätt.. Jag ska kolla på Melodifestivalen, jag sóm tycker det är skit jobbigt och mest bara tråkigt, rätt värdelös musik också oftast. Men nu har jag ju sett det två veckor i rad så det är väl lika bra att fortsätta :D

Tar itu med disken nu iaf, Ha en nice kväll :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Johanna

Jag tycker att det är roligt att läsa din blogg även om du skriver om jobb och städning. :D

2011-02-18 @ 20:11:21
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0