Allstar game 2011



Jaha, då har man varit och kollat på basket. :) Jag som är helt ointresserad av basket tyckte ju inte att de va jätte kul, men jag tycker ändå om stämningen på läktarna och allt som händer runt omkring! Dessutom så a ju Adam Tensta där och det gjorde mig glad på riktigt eftersom han är så bra! :)

Vi va lite sugna på att glida bort till Allstar efter matchen o mingla lite men nej, vi sansade oss.. kände att det blir en alldeles för tung dag på jobbet imorgon om jag inte sover ordentligt.
Är iaf glad att jag följde med, det var ju faktiskt mitt nyårslöfte, att inte sitta hemma för jämnan, vara ute bland folk oftare och umgås med kompisar mer. :)

Nu har jag riktigt hemsk huvudvärk så jag slänger mig i sängen!
Gonatt gonatt gott folk!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0