Störande

Som ni ser så är all min text sammanhängande utan några fria rader och det gör mig lite irriterad. Tycker det är så jobbigt att läsa text som sitter ihop i en klump så därför har jag mailat blogg.se angående detta. :)

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Malin

Det är för att du använder Google Chrome. Prova med Firefox när du bloggar så ska du se att du kan få styckesindelning.

2011-12-13 @ 17:45:30
Postat av: My

Fast jag använder inte Google Chrome när jag bloggar.. gjorde det tidigare men upptäckte då att de inte funka. Så sen länge tillbaka har jag använt Internet Explorer då jag bloggar :)

2011-12-13 @ 18:03:06
URL: http://mypymysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0