Skönt

Denna dag blev stressig och det är skönt.. eller ja, det är ju inte stressigt på så vis att jag inte hinner med mig men det är liksom nåt att göra hela dagen och det gillas starkt! Skulle tro att jag kommer sova bättre inatt än tidigare nätter för ofta kan vakenheten antagligen bero på att man inte aktiverat sig de minsta under dagen.

Har varit hos mamma med Emilie och efter det tog ja o Emilie en sväng inne på Dollar Store innan ja skjutsade henne till sin svärfar. Sen va de bråttom hem o köra igång i tvättstugan. Så har haft fullt sjå med den nu sen ja kom hem.
Nu är det dags att skynda iväg o hämta Jacke på jobbet och när jag kommer hemär de ju dags för middag. Så som sagt, det är fullt upp idag! :)

Nu måste jag åka.
Ha en finfin kväll! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0