Men sämst

Har spenderat min torsdagskväll i kära Birsta! Har letat julklappar och det har varit värdelöst.. dels är de mycke folk och sen är de rätt utplockat på en del grejer också. Jag tycker det är sämst att handla julklappar i absolut sista sekund så jag brukar aldrig försätta mig i den sitsen om jag ska köpa nå julklappar men min kära sambo resonerar inte likadant. Han är ALLTID ute i sista sekund.

Jaja, tänkte att jag kanske kunde stressa fram ungen våran men det verkar inte som att det funkat.. känner ingenting som tyder på nån förlossning och det känns segt. Tror till o med Jacke börjar bli less på denna väntan.

Nu ska jag gå o lägga mig, blev helt slut av att springa i birsta!
God natt!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0