Inte flitigt.

Jag är verkligen ingen flitig bloggare men det är ni väl van vid nu? =)

Har varit helt slut i några dagar och vet faktiskt inte hur jag orkat vara medverkande i huvudtaget.  Sov dåligt två nätter i rad.. lyckades skrapa ihop 9 timmars sömn på två dygn och det är på tok för lite för mig som är van vid att sova typ 12 timmar per natt nu för tiden. Men inatt har jag faktiskt sovit skapligt. Är inte helt utvilad men det duger :)

Igår va vi hos barnmorskan och som vanligt såg allt bra ut. Hon sa ju redan förra veckan att bebisen har fixerat sig och är startklar. Jacke frågade henne när hon trodde att bebisen skulle komma ut men som vi vistte så vet ju inte hon de :) Hon sa dock att den är ju klar nu, den har utvecklats färdigt och ligger som den ska så det kan ju bli vilken dag som helst. Det är ju dock två veckor kvar tills det är beräknat så vi får väl se. För mig får den gärna komma exakt när som helst nu för jag kan inte säga att det är njutningsbart att vara stor o tjock nu när de är halt o kallt ute.

Nu ska jag ta o bädda rent i sängen för i eftermiddag är det tvättning som står på schemat.

Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0