Härligt ryck!

Fick ett härligt ryck! Äppelkakan står i ugnen och är snart klar plus att jag tog en sväng i mina garderober och rensade. Jag hatar verkligen att ha en massa onödiga kläder liggandes i garderoben och ta plats, dom skapar enbart oreda så nu blev jag less på att det va lite stökigt så jag rensade! :) Jacke är en sån som sparar i år efter år.. han anser att om det är hela kläder som passar så kan man ha dom liggandes även om dom inte blir använda på månader eller år. Personligen anser jag att om jag inte använt ett plagg på några månader trots att jag vet att det funnits där så är det inget att spara. Har jag inte använt dom de senaste halvåret så äre ju inget att spara.
Dock så kunde jag inte tänka så den här gången, det finns väldigt många plagg i min garderob som inte blivit använda det senaste halvåret pga att min kropp ändrats en del :) Så jag fick tänka på vad jag använde innan graviditeten och vad jag tror att jag kommer använda efter.

Nu ska jag snart plocka ur äppelkakan och sen lär väl min sambo dyka upp när som helst!
Ha en fin eftermiddag och kväll!



Vi får hoppas den blir god när den är klar! :D


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Denise

Har suttit o funderat bra länge på när det var du hade BF. Också ser jag nu att det är den 23/12!!! Det är ju supersnart! Gud vad spännande =)

2011-12-14 @ 16:25:24
URL: http://denander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0