Duktig

Har känt mig så otroligt duktig de senaste dagarna som klivit upp med Jacke strax efter 6 och hållt mig vaken hela dagarna.. Jag har tänkt att det ger rutin och att även om jag är trött hela dagarna så sover jag iaf bra på nätterna. Men idag gav jag upp! Det negativa med att kliva upp kl 6 utan att ha nåt att göra är ju att man är fullständigt seg hela dagen och orkar inte lyfta ett finger. Så 1 ½ timmes sömn har jag gett mig själv nu på eftermiddagen och jag skulle utan problem kunna sova nån timme till :) Kom ju på också att om förlossningen skulle sätta igång så äre ju bättre att jag vilat mig ordentligt än att jag har haft rutin och sovit lite.

Jacke ska snart iväg på nå firmafest och det känns ju sådär, man vet ju hur det brukar sluta när hans ka ut med jobbet, det brukar bli allt annat än lugnt! Men samtidigt så äre ju en perfekt timing såhär innan vårt barn anländer. Och dessutom så har jag gått ut oftare än han gjort det senaste året trots att jag varit gravid så han kan gott behöva komma ut o ha lite kul! :)
Själv ska jag ju ändå bara mysa ner mig i soffan o kolla på Idol finalen.

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0