Sömn

Sömnen har varit underbar de senaste nätterna. Inatt vaknade jag bara en gång vid 7 tiden imorse och igår vaknade jag inte en enda gång, tack för det! :)

Jobbar idag 10:30-15 och sen ska nog jag o Jessica åka på Selånger o gå ett varv. Har dom nå langos kvar så blire såklart en sån. Annars så är jag inte alls särskilt intresserad av den där marknaden, tycker det är mest samma skräp som man sett i alla år. Men en sväng kan man ju gå där :)

Nu är de bara lite mer än 2 dagar kvar tills Jacksson kliver in genom dörren här och jag längtar verkligen!

Nu måste jag skynda mig att äta frukost och göra mig iordning om jag ska hinna ta en promenad till jobbet.
Ha en finfin söndag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0