Shopping

Spenderade en del av dagen i Birsta med Emilie. Vi besökte Barnens hus, babyproffsen och Ikea och jag mer eller mindre impuls-shoppade en barn vagn :) det va fakiskt riktigt riktigt roligt. Tror både ja o Emilie va i chock när vi lämnade babyproffsen.. :)
Köpte även en malm byrå på ikea som ska få stå i hallen, ni vet den där med 6 lådor, hög-smal med spegel. Efter shopping turen så begav jag mig till Jackes föräldrar som bjöd på middag o fika. Sen följde dom också med hem hit och hjälpte mig in med byrån vilket jag tackar för! :)

Har kikat på 2 Grey´s ikväll och skulle kunna fortsätta titta hela natten men nu ska jag skärpa mig och lägga mig o sova istället.

Natti Natti!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0