Körkort

Denna vecka är de en hel del fokus på körkortet. Igår kväll va ja på teorikurs och även om jag kunde det mesta av de han tog upp så var det jätte bra med en repris. Och jag fick lite ny motivation och energi till att vilja fortsätta. Så jag satte mig igår kväll och gjorde första fasen än en gång i teorin och äntligen så klarade jag den! :)
Idag har jag min första körlektion kl 9:30-10:10 och konstigt nog känner jag mig inte så nervös som jag gjort tidigare. Jag har försökt förtränga vad jag känner för att annars hade jag lätt avbokat och bokat om och avbokat o hållt på sådär tills ja skärpt mig. :) Skumt är det men det ska nästan bli lite kul och lite spännande att köra idag.
Efter körningen ska jag bege mig upp till Haga så Emilie får träna uppsättning på mig igen :)

I helgen tänkte jag nog åka upp till mamma o Lars o vara där. Skulle vara skönt med frisk luft och lugn och ro. Och att umgås med dom såklart!

Nej hörrni, nu ska jag dricka lite kaffe o göra mig klar!
Ha en finfin dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

2011-04-19 @ 07:58:14
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/
Postat av: Håkan

Coolt, hoppas det går bra.

2011-05-02 @ 14:50:40
URL: http://trafikskola-ostersund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0