Äntligen semester! - Spanien here we go!

Äntligen har denna dag nått sitt lsut, imorgon åker vi! :)
Idag har det varit fullt upp hela dagen... jobbade 7-17 sen gick jag hem, duschade o greja så fort jag orkade så vi kunde åka till Jackes föräldrar o äta middag. Det blev tacos och trevligt sällskap särskilt med tanke på att John och Nina är i Sundsvall nu.
Efter maten åkte vi o slängde lite skräp innan vi åkte hem och packade färdigt. Så nu har jag packat klart samt fixat mina offlinelistor på spotify så man har nåt att lyssna på när man ligger o solar :)

Dags o sova nu eftersom det är tidig morgon som gäller!
Ha en finfin vecka, nu dröjer de innan ja skriver igen!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Ha en underbar resa! Sköt om er och se till att komma hem! :) Love love love!

2011-04-01 @ 23:45:56
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0