Spänd.

Inatt har jag sovit bättre men inte så bra smo jag brukar. Vaknat några gånger och svettats och mått illa. Är så sjukt trött hela tiden trots att jag sover 8 timmar per natt. Går och lägger mig innan 22 och kliver upp strax före 6 varje dag, det är rutin och det är bra timmar med sömn, men jag är trött ändå ja!? Kanske ska ta o prova rosenrot igen, gjorde ju det för nåt år sen eller när de va, och Mli påminde mig om att det faktiskt funkade på mig. Och gör det inte de så får ja väl prova spirulina igen, Sonja har sagt att det funkar klockers. :)

Igår gick man o funderade hela dagen på huruvida Jacke ska till Afghanistan eller inte och det är verkligen blandade känslor. Men just nu vill jag bara veta hur det blir! Så idag kommer man gå o vänta på besked igen.. hoppas dom ringer idag så man slipper vara orolig över ovissheten nå mer!

Nu ska jag göra mig klar för jobbet.
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Sonja

Ta både spirulina o rosenrot, dåå duu:) har nyligen börjat med spirulina igen o piggare har jag blivit:D

2010-09-16 @ 21:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0