Lördag

Vi fick inga besked från Afghanistan igår så om dom inte hör av sig under dagen idag så ska Jacke ringa och höra med dom hur det blir. Dom måste ju ge besked snarast oavsett om man blir vald eller inte - det är ju nästa vecka det gäller.

Idag har jag tvättstugan och det går ju fint, Jacke va faktiskt med mig ner förra svängen o hjälpte mig hänga tvätten men sen gick han snabbt och la sig igen! :)
Dagen schema ser ut såhär:
- Medan Jacke åker iväg o springer så handlar jag.
- Sen åker Jacke och installerar larm hos sina föräldrar medan jag stannar hemma och sköter tvätten och städningen.
- Sen ska vi fixa middag: Det blir helstekt fläskfilé, potatisgratäng och yoghurt-mango chutney sås med tillhörande sallad.
- Middagsgäster är: Min kära syster Johanna och min kära pappa. Sen blire väl Canasta spel för hela slanten! :)

Nu ska jag rycka upp hjärtat ur sängen igen och se om vi kan ta o åka kanske! :)

Ha en bra dag! Det ska jag ha!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0