Long time..

Va sällan ja skriver hörrni! Men vad ska jag möjligtvis orka skriva om??

Kan ju iaf berätta några kuliga grejer.. Mli fixade mitt hår i fredas och jga blev skit nöjd. Hade ju såklart lite ångest på lördag morgon då jag vaknade och tittade mig i spegeln, som vanligt så ångrade jag att jag lät Mli klippa luggen. Men nu är jag super nöjd!
På lördag eftermiddag o kväll va ja me Elina o Tobbe på 30 års fest i Ljustadalen och de va skit kul o träffa Elina, as usual! :) Nu när man tjänar lite pengar får man ta en tripp till Stockholm o umgås!

Vad mer? Jo i fredas innan jobbet (6 på morgonen) så sminkade jag mig, något som jag aldrig gör innan jobbet eftersom jag sällan brukar ha vaknat ordentligt.. Och mitt högra öga började rinna. Vet ju förstås inte om det berodde på mascaran eller om de hade nån annan orsak men drygt ät det för idag är det tisdag och det rinner ur det fortfarande. Går ständigt runt o gråter på höger öga - härligt! Huden runt ögat är irriterad, röd och lite svullen - ser fantastiskt bra ut! Vette sjutton vad som hänt?

Annars så jobbar jag och kollar på tv, mycket mer än så gör jag inte.
Imorgon är jag dock ledig så då ska jag se till att tvätta o kanske få nåt annat gjort också. Men det är rätt skönt att inte göra nånting alls också!

Gonatt gonatt!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0