Blä.

Röstningen gjorde mig på uselt humör.
Jag har ju inte röstat tidigare så jag hade inte en susning om hur det går till. Men jag tänkte att det är väl inga problem, det står väl nån där och hjälper mig.. icke sa nicke, jag sa till killen som stod där att jag inte fattade vad jag skulle göra men ingen direkt hjälp fick man. Så jag gick ut därifrån mycket förvirrad och mycket upprörd, jag visste inte vad jag röstat på eller varför det var tre färger på lapparna. Uscha va dåligt. Dessutom stod det inte riksdagen på nån av mina lappar, det stod västernorrland, medelpad och sundsvalls kommun..? Fattar ingenting. Kom iaf fram till sen med Jacke att jag röstat på det parti jag ville rösta på så det var ju bra de då.


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0