Va less ja va..

Ja va så jävulskt less imorse då internet inte funka.. höll på i flera timmar o försökte få igång de men det var helt kört!

Har jobbat ikväll och varit skit trött så jag hoppas jag ska somna utan problem ikväll så jag orkar upp till jobbet imorgon bitti. Jacke är med nå kompisar och dom skulle ut ikväll vilket såklart är skit kul för dom! Men jag hoppas innerligt att han inte sk akomma hem inatt o vara full o väcka mig. Hatar att bli väckt mitt i natten när man ska upp vid 6 tiden. Men det vet han nog och jag hoppas han vet det inatt också :)

Nu ska ja kolla på slutet av idol sen går jag nog o lägger mig o läser mig till sömns. :)

Ha en fin helg!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0