Och en ny dag gryr..

Natten har gått hyfsat.. jag somnade utan problem efter en halvtimmes läsning.. men sen vaknade jag till en stund innan Jacke kom hem och låg liksom o halvsov i väntan på att han skulle kliva innanför dörren. Måste va kvinnlig intuition, inbyggd klocka eller ett sjätte sinne man har för han klev ganska snart innan för dörren. Luktade vidrigt av all sprit men verkade rätt lugn. Han sa själv att han va lagomt full och att han tagit det rätt lugnt - och precis som väntat så hade dom haft kul på förfesten och skit tråkigt på krogen.
Det enda jobbiga med natten va att jag hade så hemskt svårt att somna om.. så mellan 03:30 och 04:30 låg jag o vred o vände mig i sängen. Funderade på att kliva upp men visste att då skulle ja va helt slut hela dagen på jobbet.. så till slut lyckades jag somna och när klockan ringde 05:50 sov jag som skönast! :)

Idag jobbar jag 7-17 och efter det ska jag nog göra så lite som möjligt för att kunna lägga mig så tidigt som möjligt och soooova! :)

Har precis varit upp på vinden o hämtat lite mössor o vantar o sånt där, börjar ju va dgs att klä på sig rejält på morgnarna nu.. hoppas iaf att jag kan cykla ett tag till innan det fryser på.

Ha en bra lördag!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: Anonym

Tycker du inte det är jobbigt när han är ute och festar själv ? typ orolig att han skulle vara otrogen ? man vet ju aldrig ..

2010-10-16 @ 12:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0