Färdsätt?

Kan inte bestämma mig för hur jag ska ta mig till jobbet idag.. ska jag gå, cykla eller åka buss? Det är kallt ute och det finns risk för halka så cykeln utan bromsar känns lite väl riskabelt! Buss skulle vara skönt, men det är uppiggande att ta en rask promenad också..
Idag jobbar jag 7-17 och jag längtar tills dagens slut, är så jävulskt trött. När larmet ringde imorse så ville jag verkligen bara sova ett tag till! Har fått för mig att det hände nåt på min mobil inatt, att den ringt och att jag i panik stängt av det som lät.. men jag hittar inga missade samtal eller dylikt så jag vet inte va de va. Kanske en dröm.
Nu ska jag ta ett beslut om färdsättet innan jag måste bege mig till jobbet.
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0