Ego

Tog ett beslut.. jag måste börja träna så jag har nåt att göra nu när Jacke är borta.. blir så lat av att bara sitta.. behöver ju inte ens städa eftersom det inte blir nå stökigt. Ingen tvättstuga tar nån tid och matlagningen är väldigt sparsam, hittills har det blivit mycket gröt och annat enkelt. Så jag sitter mycket och gör ingenting.. vilket måste få ett slut! Nu är bara frågan vart jag ska träna nånstans? Helex drar eftersom syrran tränar där men samtidigt så vet jag ju att vi antagligen kommer träna på olika tider eftersom jag jobbar mycket kvällar.. så om jag ska träna själv så vill jag nog träna på ego. Där känner jag mig trygg eftersom jag tränat där förut. Ska ta reda på lite priser så får det avgöra.
Nu ska jag slänga mig i duschen och sen ta mig utanför dörren, kan ju inte sitta här inne så fort jag har en ledig dag.
Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0