Det finns ingen skrivarglöd.

Har inte känt för att skriva något på några dagar nu och egentligen vet jag inte vad jag ska skriva nu heller.
Jag o Johanna va på stan igår en sväng och sen va vi till pappa o Britta o åt middag samt spelade kort innan vi begav oss ner på stan. Vi gick på Memento men Johanna va trött o jag va väl inte hundraprocentigt på gång heller så vid 1 tiden åkte vi hem.
Idag har jag inte varit bakis men jäkligt slö, legat på soffan mest hela dagen och inte gjort nånting vettigt alls. Men det är skönt att ha såna dagar också tycker jag!
Lägger ut kommande veckas schema:
Måndag: 7-17
Tisdag: 7-17
Onsdag: 7-15
Torsdag: Ledig
Fredag: 16-21
Lördag: 7-21
Söndag: 7-17
Ha en bra kväll! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0