Det är svårt.

Igår efter jobbet va ja nära att bryta ihop eftersom jag fick veta att vi skulle iväg till Jackes föräldrar o äta middag med familjen + lite släktingar såsom fastrar o kusiner. Jag ville verkligen inte!
Redan från morgonen igår hade jag bestämt hur min kväll skulle se ut - jag skulle köpa en kebabrulle och sen ligga i soffan o glo på tv tills jag kunde gå o lägga mig. Jag hade som plan att lägga mig innan 22:00.
Istället fick jag duscha, fixa håret o sminka mig när ja kom hem för att sen sitta och försöka vara trevlig hela kvällen. Alla såg dock hur trött ja va och att jag höll på o somna i mitt hörn så vi åkte hem vid 21:30. Mycket skönt! Somnade kanske vid 22:30 så de va alldeles perfekt! :)

Idag på timmarna ska jag o en jobbar kompis på stan är de tänkt, är ju inte så mycket öppet men en fika tänkte vi ta iaf. Får se om nån fler hänger på! :) Det är skönt när man gör något på timmarna och inte bara sitter på jobbet eller ligger o sover hemma. Kanske ska förklara för alla vad "timmarna" innebär. Jag jobbar 7-21 iudag och mellan 12-16 så är jag ledig och fri att göra vad jag vill.

Någon hade skrivit o frågat i mitt förra inlägg om jag inte är orolig över att Jacke går ut själv, om jag inte tror att han kan va otrogen..
Svaret är nej. Visst vet jag att han kan vara otrogen men jag tror det är långt till att han skulle ta det steget och om han skulle va så jävulskt korkad att ta det steget så är det hans förlust. I mitt förra förhållande blev jag sviken hundra gånger om och jag tog en massa skit och försökte svälja det men det lärde mig att det inte är värt det. Jag vet att Jacke älskar mig och om den kärleken inte är tillräcklig så bör vi inte va tillsammans heller.

Nu måste jag kila på jobbet! :)

Ha en bra söndag!


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0