Vilket ryck.

Har varit så sjukt trött och tänkte ta mig sjutton inte få nånting gjort alls idag förutom tvättstugan men så hände nånting och jag hittade energi. Så nu har jag slipat och oljat in bänkskivan i köket, det har vi sagt länge att vi ska göra så det känns skönt att ha det gjort! :) Har också tagit in stolarna från balkongen och nu ska jag olja in dom. Känns sjukt bra att få det här gjort för det är något jag tänkt på länge!
Får se om man de kommande lediga dagarna kan få lite mer gjort, finns en del som skulle behöva fixas! Förrådet på vinden borde städas och kläder borde rensas bort. Sommarjackorna måste upp på vinden så vi får plats med vinterkläderna - detsamma gäller alla skor. Men nu ska jag ta en sak i taget. :)

Ha en bra kväll!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0