Vilken bra söndag!

Men hej å hå vad bra denna dag gått!

Jag va ut o övningskörde med pappsen och det gick ju faktiskt rätt bra. Det är ju nästan 6 år sen jag körde sist så det var ju som att sätta sig i förarsätet för första gången. Men pappa tyckte det gick hur bra som helst och om det inte va för att vi hade glömt papprena så hade jag fått köra på vägarna istället för på Gärde parkeringen. Det känns ju bra! :)

Efter körningen blev de middag hemma hos pappa o Britta med dom o Johanna, ett glas vin och sedan canasta spel såklart! :) Hade ett mysigt samtal med min älskling som jag saknar hemskt mycket och nu efter jag kom hem har jag bytt gardiner i köket och julpyntat lite mer här i lägenheten. Börjar bli riktigt mysigt men det är en del grejer jag saknar än. Får ta o fixa det imorgon eller på tisdag... eller ja, imorgon blir det nog inte eftersom jag har tvättstugan 7-14.

Nu ska jag ge er veckans schema och sedan måste jag bädda i sängen och lägga mig så jag orkar upp imorgon!

Måndag: Jobbar 16-21.
Före det ska jag tvätta 7-14 och städa klart här hemma.

Tisdag: Jobbar 8-17.
På kvällen någon gång kommer min älskade sambo hem så ska göra riktigt fint här hemma innan han kommer. :)

Onsdag: Ledig.
Ska till tandläkaren 11:00 vilket känns lite surt förstås eftersom jag skulle vilja umgås med Jacke varje sekund!

Torsdag: Jobbar 13-21.
Tandläkaren 9:20 så ingen sovmorgon där heller.

Fredag: Jobbar 8-17.

Lördag: Jobbar 7-21.

Söndag: Jobbar 7-17.

Godnatt! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0