Skadedjur

Måste ju berätta om skadedjuren i mitt badrum! Jacke har flera gånger sagt att han sett nå kryp i badrummet men jag har aldrig sett några så jag har inte tagit de här så allvarligt. I fredas upptäckte jag vad han pratade om, ett krälande kryp på väggen i badrummet. Frågade Emilie vad det kunde vara och hon började genast kolla upp detta. Det visade sig att det var en pälsänger.
Har läst på om dessa nu och kommit fram till att jag kan få bort dom själv bara jag orkar lägga lite tid på det. Jag måste ta ut allt som går ur badrummet och sen städa det noggrannaste jag kan för då har dom inget att leva av. Dom lever tydligen av hår och textilier så en rejäl städning i badrummet borde göra susen! :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0