Men äntligen!

Idag tog jag mig ÄNTLIGEN till tandläkarn och det gick ju riktigt bra. Bryr mig inte ens om vad det kommer kosta när allt är klart för jag ska fasen ha ordning på min mun nu! Tandläkarn konstaterade att jag hade 4 hål, dåligt tandkött och tandsten. Så det blir fler besök både hos han och tandhygienisten, men dte blir ju så när man är seg o aldrig tar sig till tandläkaren. Men vet ni vad det bästa av allt är? Han drog ut den där vidriga visdomstanden som har plågat mig så länge! :) Och tänk va enkelt och fort det gick, vad har jag gruvat mig för??
.
Nu ska jag snart slänga mig i sängen o läsa lite innan jag somnar så sött :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0