Julen forts.

.
Har fått några svar på frågorna iaf och fortsätt svara, det är kul o höra vad det är som gör julen så speciell! Jag själv har ju jättesvårt för att tycka om julen men det kan vara så att jag är väldigt låst i mitt tankesätt också. Så det är jättekul o höra om hur mysigt ni har det på jul! Själv var det längesen jag umgicks med min familj på jul och haft det där myspysiga som alla surrar om.
.
Jag har hittat mitt syfte på jul för tillfället iaf.. Jag har jobbat flera jular och jag ska jobba hela den här julhelgen, och gissa om jag ser fram emot det!? :) Smyga in på morgonen, viska God Jul och göra deras dag till en bra dag och inte så ensam.. för det är många som är ensamma på julen, många av de äldre har ingen släkt att umgås med så då får man göra det bästa för att göra deras dag så bra som möjligt. :)

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0