Fasen va ja saknar han!

Igår va vi ut o käka och grattade Johanna som fyller 20! :) Det blev först middag på Oscar där jag åt Sirloin Rostlock med sötpotatisgratäng, pepparsås och tomatsallad. Ruskigt gott kan jag lova er! :)
.
.
.
Sen drog jag, Johanna och Britta på Memento och där va de ett jäkla ös kan jag lova. Svin mycket folk och ett jäkla drag. Hade riktigt kul, dansade, sjung karaoke o hade bara allmänt jätte kul! Men sen vet jag inte vad som hände.. Jag blev på pissigt humör o bara skällde om allt och tänkte att allt va skit. Ja, jag vet inte vad som hände men jag va på uselt humör och framför allt saknade jag min Jacke. Det kändes inte alls kul o va där utan han..
Vi va ändå där till slutet och då tog ja o Britta en taxi hem.
Idag har jag försökt sova så länge som möjligt för att inte vara nå bakis, det blev en hel del dricka igår och idag jobbar man ju 13-21. Är faktiskt inte särskilt bakis nu men de kommer väl så småningom, tvivlar på att den här dagen kommer gå smärtfri.
.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0