Emilie berättade något jättebra!

Pratade med Emilie och hon hade riktigt bra nyheter. Dom har slopat att man måste gå handledarutbildningen hundra gånger om man ska köra med flera olika. Så jag va bara tvungen att kolla upp det här och det stämmer ju hur bra som helst. Det räcker att du nån gång har gått utbildningen under de senaste 5 åren och med vem är obetydligt. Så jag ringde till pappa och berättade denna glada nyhet så nu kan han köra med både mig o Wille eftersom han gått utbildningen med Johanna, jag gått med Jacke och Wille med Britta. Perfekt :)
Pappa är verkligen klockren att köra med. Och nu när Jacke är borta så lär vi ju aldrig komma igång med nån körning.

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0