Brorsan.

Min kära bror kom hit ikväll och föreslog ett biobesök! Och ett biobesök var verkligen behövligt en dag som den här. hans besök gjorde också att jag ryckte upp mig lite och fick rumpan ur soffan. jag har bokstavligt talat suttit i soffan hela dagen efter Jackes besked imorse. Nu känns allt dock lite lättare. Vi såg The social network, filmen om Facebook och den var minst sagt intressant..en bra film helt enkelt! Tack brorsan för ikväll!
Nu tänkte jag krypa i säng och läsa lite och jag ser fram emot morgondagen då jag ska vara en aning mer aktiv än idag. Jag o Britta ska åka o handla nå tavelkrokar och sen imorgon kväll ska jag, pappa, Britta, Wille och Johanna på Oscar och äta för att fira att Johanna fyller 20 på lördag! :) Vi måste ta det tidigare för på fredag beger sig pappa och Britta utomlands på golfresa och jag jobbar hela långa helgen.
Godnatt gott folk!

Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0