besvikelse.

Jacke ringde och ja va på kanon-bra humör så det var ett roligt samtal.. tills han berättar att han nu fått veta när han kommer hem.. i mitten av december! Han som skulle komma hem den 11 november. Det gick från 3 veckor till 8 veckor på en grisblink och jag blir vansinnig. Jag har varit inställd på att det kan blir förlängt men inte med så här många veckor..max 1-2 veckor har jag tänkt. Fy och blä säger jag bara, nu va ju hela den här dan förstörd och hela den här månaden. Jag som va så glad att det äntligen va den magiska månaden november då han ska komma hem!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: robin

tiden går fort! :)

2010-11-06 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0