Morsning!

Jag ska jobba idag: 8-17.
Detta kommer gå galant eftersom jag känner mig utvilad då jag gick o la mig så tidigt igår. :) Har varit vaken en halvtimme nu och fått i mig frukost och sminkat mig.. tycker det är grymt skönt att ha lååång tid på mig på morgonen innan jobbet. :) Ska ta en promenad ner till jobbet som tar cirka 20-25 minuter så behöver inte bege mig förrän om en halvtimme.

Emilie, Johan o Stella skulle eventuellt dyka förbi ikväll o kika på lägenheten - dom är varmt välkomna. =) Vi har ju bott här ett tag, men det är inte ett dugg konstigt att dom inte varit här. Dom gånger dom varit i närheten har vi varit borta eller så.. och sen blir det ju inte så ofta man har vägarna förbi när man bor i olika delar av stan.

Ha en bra dag!


Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Tjosan i trosan! Gumman är jätte sjukis så vi kan tyvär inte komma ikväll! :(

2010-03-09 @ 14:06:31
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0