Ljuset i tunneln.

Man ser helt klart ljuset i tunneln nu! Jobbade 8-17 idag och ska jobba 7-12 imorgon! Grymt härligt att jobba och tjäna pengar. Jag har varit så lycklig idag när jag jobbat och självklart är pengarna en del av det men det bästa av allt är att få röra på sig, träffa människor och använda sig av sin sociala kompetens. Jag älskar ju att jobba med människor och att vara social.. trots detta har jag suttit inne massor av månader nu.. hualigen - ja som sagt: Jag ser ljuset i tunneln! :D
Det har känts i fötter, ben och rygg idag att jag är ovan att röra på mig såhär.. när jag promenerade hem efter jobbet kände jag sakta men säkert hur öm min kropp var. Men detta är också nåt positivt! Jag är dessutom ganska nöjd över att jag promenerat både till och från jobbet - well done Mysan! ;P Imorgon bitti ska jag dock åka med Jacke, han åker ju hemifrån halv sju så det passar ju perfa.

Nu ska jag slänga mig i sängen så det inte blir så sent - det är ju tidig väckning imorrn igen..nice!
Jag gillar ROP-enheten och dess upplägg. :)


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0