Idag va man trött igen.

Idag hade jag svårt att ta mig upp.. tog mig inte upp förrän vid 7. Mycket underligt, somnade ju i vanlig ordning strax efter 22 igår. :)

Igår kl. 22 började Petra Mede Show vilket jag tyckte verkade vara väldigt jobbigt. Såg nån minut av det innan jag gick o la mig och bara i dom minuterna gjorde att jag blev såå trött. Hon är så gapig, så himla "för mycket".. Hon kanske har svinroliga skämt - det säger jag inget om - men hon är ju så jäkla överspelad och jag klarar det inte.

Nu är Bella och Tyra på Vakna med the vopice och pratar om sin talkshow. Jag undrar så klart om detta är något att se?? Ska tydligen handla om Kissie och Marie Plosjö m.fl som är på Gran Canaria och lever lyxliv..?

Nä hörrni, nu återgår jag till normal vardag.. ska väl städa idag eller nåt annat vettigt för nå lyxliv på Gran Canaria lär man aldirg leva! :)

Ha en bra dag!

Lämna gärna ett ord eller två..
Postat av: mli

Deras förra show var bra iaf! Konstigt nog! ;)

2010-03-16 @ 08:24:49
URL: http://mlish.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0