Hej å hå!

Gomorron!
Snacka om att man fått rutin nu.. nästan lite överdrivet måste jag själv säga. Somnar vid 22 och sover till 6.. sen är det samma hela tiden. Det knäppaste är ju att jag även i helgen vaknade efter 8 timmar även fast klockslagen var lite annorlunda.. men jag tycker om rutin så jag tänker banne mig inte klaga! :)

Vad kan jag berätta? Inte mycket.. inge jobb inplanerat eller nånting. Men jag hoppas verkligen jag får jobba i helgen frö annars ska vi till enköping o hälsa på John på hans jobb. Iofs så är väl inte det hela världen men jag vet inte.. jag tycker inte det är så kul att åka hemifrån 5 på morgonen för att titta på en militäranläggning i nån timme och sen vända och åka hem. Been there, done that..

Nu ska ni iaf få nån bild från hallen. Ljuset är lite konstigt så klinkret ser jäkligt mörkt ut, mörkare än i verkligheten. Det ska fogas inom några dagar så ha överseende med de.. ;P

 


Lämna gärna ett ord eller två..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0